COMUNICACIÓ

Gomà Camps > Comunicació > PRIMER INFORME ANUAL 2020 DEL GRUP GOMÀ-CAMPS
PRIMER INFORME ANUAL 2020 DEL GRUP GOMÀ-CAMPS
Ja està disponible el primer Informe Anual 2020 del Grup Gomà-Camps, la memòria no financera de la nostra corporació on es reporta, segons la legislació vigent, la descripció del model de negoci, l'entorn empresarial, l'organització, l'estructura, els mercats en els quals treballa, les metes i els objectius de l'empresa.

La memòria serveix per a mostrar una total transparència als nostres grups d'interès i ajudar-nos a tenir una millor comunicació. Aspectes com a polítiques i diligències, indicadors de resultats, aspectes mediambientals, socials i laborals, la lluita contra la corrupció i el suborn, proveïdors, etc., són resposts en aquest document.

La memòria s'ha treballat gràcies a l'esforç i participació de diferents persones de l'organització i finalment, hem superat la verificació de la memòria per una auditoria externa. Aquest treball ha permès exposar d'una manera clara el treball realitzat pels diferents departaments, així com l'estratègia del Grup i ens servirà per a la presa de decisions a futur.

La memòria està disponible a: https://www.gomacamps.com/comunicacion, secció Material Corporatiu per a descàrrega.

Informe de verificación
ARTICLES RELACIONATS
06-04-2022
NOVA INSTAL·LACIÓ FOTOVOLTAICA EN GOMÀ-CAMPS CONSUMER

Recentment s’ha signat un acord entre Gomà-Camps, la financera Recap Energy i l’enginyeria solar Quantica Renovables, per a posar en marxa la construcció i les labors d’operació i manteniment d’una instal·lació fotovoltaica en coberta en GCC.

06-10-2021
NOVA POLÍTICA DE RSC I SOSTENIBILITAT

Aquest 2021 s’ha definit el Pla Estratègic del Grup per als pròxims anys i, s’ha alineat la Missió, la Visió i els Valors del Grup amb un major compromís amb la societat. En línia amb aquest compromís, en 2022 posem en marxa el nostre primer Pla Estratègic de RSC i Sostenibilitat

27-09-2021
NOVA MISSIÓ, VISIÓ I VALORS

L’estratègia és un concepte que ens ajuda a arribar on volem anar, a on aspirem ser-hi… va d’imaginar el futur, de crear oportunitats, de marcar reptes per treballar-los i superar-los.

Vols atenció personalitzada? Truca al 977.876.802 o escriu-nos